Alla inlägg under februari 2016

Av Louise - 5 februari 2016 23:45

Idag så hade jag matteprov, det gick bra. Vi hade den lättare delen idag och så kommer vi ha den svårare delen på måndag.

Efter skolan skulle jag på en extra, så jag åkte dit men det blev inställt. Så det blev ingen träningen. Men det gör inget.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 4 februari 2016 22:30

Idag så hade jag både en tur och otursåga. Jag fick köttbullar och makaroner i stället för tortellinin för att jag är laktosintolerant och sedan hittade jag en enkrona på marken. Å andra sidan råkade min kompis armbåga mig åvanför ögat, så nu har jag ett blåmärke och en liten bula där. Men jaja det är sånt som händer.


Hoppas att du har haft en bra dag:)


Bye //Lollo

Av Louise - 3 februari 2016 21:26

Idag hade jag då utvecklingssamtal och det gick jättebra. Min mentor sa inget dåligt. Det ända var väl att jag sa att jag inte gillar spanskan, men det är väl som det är med det.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye //Lollo

Av Louise - 2 februari 2016 20:36

Imorgon så är jag ledig:) Vi har nämligen utvecklingssamntalsdag imorgon. Så man kommer bara på utvecklingssamtal och sedan man ledig resten av dagen.

Så jag ska väl försöka att göra lite läxor och kanske fixa mina ögonbryn.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye //Lollo

Av Louise - 1 februari 2016 22:03

Idag så tipsade jag min kompis om en sminkprodukt som hon sedan köpte. Hon ringde för inte så länge sen bara för att säga att hon älskade den. Hon är ju lite rolig, aja det var väl bra att hon gillade den.

Jag red också idag och vi hade hoppning och jag hade en häst som jag inte har hoppat på länge. Det gick faktiskt bättre än förväntat så det var bra.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye //Lollo

Ovido - Quiz & Flashcards