Alla inlägg under juni 2016

Av Louise - 14 juni 2016 23:45

Idag så städade jag färdigt mitt rum. När min mamma slutat jobba för dagen kom och hämtade mig för att vi skulle åka till en tjej som är väldigt duktig på tillexempel: hur man förebygger skador. Jag går ju på cheerleading och då är det viktigt att hålla kroppen i form under sommarlovet, så att man inte skadar sig när säsongen börjar.

När vi kom hem så åt vi och sedan började jag packa lite. Jag åker ju till England på fredag. Som tur är verkar det som att strejken är över nu i alla fall.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

SAS

Av Louise - 13 juni 2016 22:57

Idag så har jag inte gjort så mycket. Mest städat, ätit och tagit det lungt. Dock så har jag börjat oro mig över SAS-strejken. Det är nämligen SAS jag ska åka med på fredag och om det planet inte går så vet jag inte vad jag gör. Men förhoppningsvis så har de fixat sig till dess.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 12 juni 2016 23:29

Idag så var jag på middag hos min mormor och morfar. Vi planerade resan min familj, min kusin och hennes mamma och de ska göra i sommar. Det kommer att bli kul.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 11 juni 2016 23:33

Idag så var jag på ett Star Stable event med min kompis. Det gick i stort sett ut på att man kom dit och spelade Star Stable. Men det var kul. Jag lyckas inte längre spela det på min dator så att det var kul att få spela lite.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 10 juni 2016 22:51

Idag så var jag på provträning för senior 2. Det var kul och jag var faktiskt med och bygde, vilket var kul efter en månads vila. Jag hoppas att det kommer att bli en bra säsong.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 9 juni 2016 23:50

Idag så vann niorna den årliga "niorna mot lärarna" fotbollsmatchen för första gången. Jag tittade faktiskt inte så mycket eftersom jag inte är så intresserad av fotboll. Men, bra gjort.

Jag lagade även en trerätters middag till min familj idag. Det var kul men svår. Jag gör gärna om det någon gång.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 8 juni 2016 22:41

Idag så bakade vi i skolan. Jag gjorde choklad- och halloncupcake. Det blev inte riktigt som jag tänkt, men det kan ju inte gå rätt varje gång. Det var kul var i alla fall kul och det är ju det viktigaste.

Efter skolan så åkte jag och köpte flip-flops för att ha på min resa. Jag hittade ett jättefint par och jag gick även och fixade mina ögonbryn, så nu är de jättefina inför skolavslutningen på fredag.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 7 juni 2016 22:26

Idag så var vi på Sandhamn med hela årskurs 8. Det bar kul när vi väl kom dit, men eftersom resan tog typ 2,5h så var vi inte där så länge.

Efter skolan så åkte jag en sväng till Vällingby. Jag kollade lite i affärer men hittade inget.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Ovido - Quiz & Flashcards