Alla inlägg under juni 2016

Av Louise - 6 juni 2016 23:13

Idag så var jag och min mamma och såg Alice i spegellandet. Den var jättebra och de hade dessutom skrivit en liten text i eftertexterna för att hylla Alan Rickman, som sorgligt nog gick bort i början av 2016. RIP.

Jag fick även veta att jag inte gick vidare till byggtryout för laget jag sökte till. Jag hade inte direkt väntat mig det, men det var ändå lite tråkigt eftersom bygg är min styrka. Så det kändes inte riktigt som om jag fick visa vad jag går för. Men nästa så fort den nya säsongen börjar så ska jag köra så att det ryker om det, även om jag inte kom in i det laget jag önskat. Så att jag på nästa års trayouts kan komma och bara, watch me!

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 5 juni 2016 23:45

Idag så var jag på min kompis dansuppvisning. Hon var jätteduktig och så var det också några söta små barn som dansade.

Jag var även på tryout. Jag vet inte rigtikt hur det kommer att gå men vi får vänta och hoppas på det bästa.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 4 juni 2016 23:47

Idag så hade vi våruppvisning på cheerleadingen. Det var sista gången som vi samlades som ett lag för nu är säsongen officiellt över... Jag vet inte vad jag ska säga förutom, jag älskar er J2.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 3 juni 2016 23:44

Idag så var jag i stallet och träffade mina kompisar. Det var ganska mysigt att vara tillbaka i stallet efter två veckor. Dock så satt vi mest och fikade, spelade kort och pratade. Men det är för att vi inte syns så ofta.

Imorgon är det våruppvisning på cheerleadingen och då kör vi sista bästa.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Byr//Lollo

Av Louise - 2 juni 2016 22:37

Idag så var jag i Mall of Scandinavia och handlade lite inför sommaren. Snart så är det ju sommarlov och då åker jag till Torqay!

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Av Louise - 1 juni 2016 23:37

Idag så hade vi avslutning på cheerleadingen. Det käns ganska jobbigt eftersom jag nu inte kommer kunna gå i samma lag som de flästa, eftersom jag blir för gammal. Men idag så var det bara kul och i slutet av träningen så hade vi avslutningsfika.

Hoppas att du har haft en bra dag:)

Bye//Lollo

Ovido - Quiz & Flashcards